Sunday, November 11, 2007

From the past

Baru tadi punya semangat.

Semangat mengemas bilik. =) Sedang ghairah menyelongkar barang lama,terjumpa pula khazanah dulu.Terus album memori terselak kembali.

Look what I've found from my past...
Inilah Praktikum Hayat 3, KMJ Pioneer 2002/2003

Dia adalah putera katak saya.Saya berjumpa dengan si dia semasa saya menetap di Salmond Hall, 2003. Dari Hawaii dia berasal.Entah di mana si dia sekarang.Hmmm~~~


Sesi bergambar di Oumaru.Trip bersama Abang Amin dan Kak Lah,serta adik-adik saya yang kiut;Izzah,Ain dan Iman.Kamu tahu tak,saya rindu kamu tau.Terutama yang ada dlm gambar itu!Rindu sungguh!


Winter trip 2005 bersama Aseng selaku pemandu, Aini dan Abu. Really fun,guys!

Ini baru kotak pertama.Ada lagi kotak meraung menanti diselongkar.

Bersambung nanti.

No comments: